Veelgestelde Vragen
Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten bij ChampionCare. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw paard met zorg en aandacht te vervoeren en daarom geven wij graag extra informatie om u hier zoveel mogelijkheid duidelijkheid over te geven.
Hoe kan ik een paardenwagen reserveren?
Reserveren is eenvoudig! Bezoek onze Beschikbaarheid en boeken pagina of neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Wat zijn de veiligheidsvoorzieningen van de paardenwagen?
Onze paardenwagen is uitgerust met o.a. een ProSafety scheidingswand, antislipvloeren, ventilatie en camera's om het transport zo veilig mogelijk te maken.
Kan ik de taxi service ook voor lange afstanden gebruiken?
Ja, onze taxi service is beschikbaar voor zowel korte als lange afstanden. We bespreken graag uw specifieke behoeften.
Moet ik iets voorbereiden voor het paardenvervoer?
Ja, zorg ervoor dat u als huurder/eerste bestuurder uw rijbewijs meeneemt bij het afhalen van de paardenwagen. Zonder identificatie kunnen wij de paardenwagen niet aan u meegeven. Een foto wordt gemaakt ter bevestiging en registratie.
Wat zijn de kosten voor jullie diensten?
De kosten voor onze diensten hebben we opgenomen op onze prijzen pagina. Neem gerust contact met ons op voor een prijsopgave op maat.
Wanneer krijg ik mijn borg terug?
Uw borg krijgt u maximaal 2 dagen na het inleveren van de wagen terug. Houdt er wel rekening mee dat eventuele schades en boetes met de borg verrekend worden.
Waar kan ik mijn auto laten wanneer ik de paardenwagen huur?
U kunt uw auto op de grote parkeerplaats bij de voetbalvelden gratis parkeren.
Wat is het schadecontrole formulier?
Dit formulier gebruiken wij om schades bij ophalen en terugbrengen te registreren. Het formulier wordt bij ophalen en terugbrengen door beide partijen ondertekend.
Is het mogelijk de paardenwagen voor 08.00 uur op te halen en/of na 18.00 uur terug te brengen?
Ja dat is mogelijk, alleen willen wij dit wel van te voren weten zodat wij de mogelijkheid daartoe op dat moment kunnen beoordelen. Geef uw voorkeuren aan tijdens de boeking en wij laten u weten of we aan uw verzoek kunnen voldoen.
Wat gebeurt er als ik de paardenwagen te laat inlever?
De paardenwagen moet op de terugbrengdatum uiterlijk om 18:00 uur worden ingeleverd. Wij vragen u direct contact met ons op te nemen, wanneer u denkt te laat terug te komen. Het kan zijn dat wij een volgende huurder hierover moeten informeren en dat die moet wachten. Kom daarom alstublieft op tijd. Nummer voor contact: +31(0)651246806. Wanneer u door welke reden dan ook te laat bent, zijn wij genoodzaakt voor elk uur, 20% van de daghuurprijs extra in rekening te brengen.
Hoe schoon moet de paardenwagen weer ingeleverd worden?
De paardenwagen dient zonder hooi/stro en mest teruggebracht te worden. Wanneer mogelijk graag ook de binnenkant met water schoonmaken. De cabine dient vrij te zijn van afval, vuil en vlekken. De vloer dient vrij te zijn van modder, hooi/stro. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van onze schoonmaakservice.
Moet de paardenwagen weer volgetankt zijn bij inleveren?
Ja, de wagen dient volledig volgetankt te zijn met diesel.
Wat moet ik doen wanneer er schade is?
Wanneer er schade is vragen wij om direct contact op te nemen met: +31(0)651246806. Bent u niet in de gelegenheid om eerder te bellen dan dient de schade in ieder geval gemeld te worden bij het terugbrengen van de wagen.
Bij schade toegebracht door anderen of schade tijdens bijvoorbeeld een ongeluk/botsing dient u altijd en zo spoedig mogelijk een proces-verbaal op te laten maken.
Zijn jullie diensten verzekerd?
Onze wagen is Allrisk verzekerd. Het eigen risico is maximaal €450,-
Schade toegebracht door uw paard is niet meeverzekerd en dient u zelf volledig te vergoeden.
Neem contact met ons op!
Heeft u meer vragen of wilt u een afspraak maken? Wij staan voor u klaar.